Međunarodna izložba dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japanu
Hrvatski školski muzej organizirao je izbor radova za likovni natječaj za 23. Bijenalnu međunarodnu izložbu dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japanu. Tema ove međunarodne izložbe dječjeg likovnog stvaralaštva je slobodna. Na natječaj je pristiglo 1137 radova, a Stručno povjerenstvo izabralo je 103 koja šalje na veliko finale 23. Bijenalne međunarodne izložbe dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japan.
Likovno izražavanje potiče djecu na istraživanje vlastitih ideja, izražavanje osjećaja i razvoj inovativnog razmišljanja.
Kroz crtanje, slikanje i oblikovanje djeca razvijaju preciznost pokreta, spretnost ruku i koordinaciju oka i ruke.
Sudjelovanjem u likovnim aktivnostima djeca razvijaju osjećaj za ljepotu, boje, oblike i kompoziciju, što doprinosi njihovom estetskom razvoju, a ono omogućuje djeci da dijele svoje ideje, surađuju s vršnjacima i odgojiteljima te upoznaju radove drugih, što potiče empatiju i kulturnu svijest.
Proces stvaranja zahtijeva vrijeme i trud, što djecu uči upornosti, koncentraciji i završavanju započetih zadataka.
Dječji vrtić Škrinjica s ponosom je sudjelovao u likovnom natječaju za 23. Bijenalnu međunarodnu izložbu dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japanu. Iz skupina Kapljice i Loptice poslano je ukupno 13 radova, a među odabranim djelima za ovu prestižnu izložbu našao se rad djevojčice Mile Š. „Bundeve u polju“ iz skupine Loptice, pod mentorstvom odgojiteljice Viktorije Artić.
Čestitamo Mili i njezinoj mentorici te svim sudionicima natječaja! Želimo puno uspjeha na velikom finalu u Japanu! 🌟
You Might Also Like
U listopadu obilježavamo Dane zahvalnosti za plodove zemlje, tijekom kojih s djecom razgovaramo o važnosti poštivanja namirnica, zdravoj prehrani te…
Tema ovogodišnjeg Dječjeg tjedna bila je „Životno-praktične i tradicionalne vještine“, a Dječji vrtić Škrinjica ponosno se pridružio obilježavanju ove važne…
Boravak s prijateljima izvan poznatog vrtićkog okruženja pruža djeci priliku da istraže svoje mogućnosti i ograničenja u novim situacijama s vršnjacima te se naviknu na poštivanje dogovorenih pravila ponašanja i komunikacije.