Međunarodna izložba dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japanu
Hrvatski školski muzej organizirao je izbor radova za likovni natječaj za 23. Bijenalnu međunarodnu izložbu dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japanu. Tema ove međunarodne izložbe dječjeg likovnog stvaralaštva je slobodna. Na natječaj je pristiglo 1137 radova, a Stručno povjerenstvo izabralo je 103 koja šalje na veliko finale 23. Bijenalne međunarodne izložbe dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japan.
Likovno izražavanje potiče djecu na istraživanje vlastitih ideja, izražavanje osjećaja i razvoj inovativnog razmišljanja.
Kroz crtanje, slikanje i oblikovanje djeca razvijaju preciznost pokreta, spretnost ruku i koordinaciju oka i ruke.
Sudjelovanjem u likovnim aktivnostima djeca razvijaju osjećaj za ljepotu, boje, oblike i kompoziciju, što doprinosi njihovom estetskom razvoju, a ono omogućuje djeci da dijele svoje ideje, surađuju s vršnjacima i odgojiteljima te upoznaju radove drugih, što potiče empatiju i kulturnu svijest.
Proces stvaranja zahtijeva vrijeme i trud, što djecu uči upornosti, koncentraciji i završavanju započetih zadataka.
Dječji vrtić Škrinjica s ponosom je sudjelovao u likovnom natječaju za 23. Bijenalnu međunarodnu izložbu dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa u Japanu. Iz skupina Kapljice i Loptice poslano je ukupno 13 radova, a među odabranim djelima za ovu prestižnu izložbu našao se rad djevojčice Mile Š. „Bundeve u polju“ iz skupine Loptice, pod mentorstvom odgojiteljice Viktorije Artić.
Čestitamo Mili i njezinoj mentorici te svim sudionicima natječaja! Želimo puno uspjeha na velikom finalu u Japanu! 🌟
You Might Also Like
Dramske igre na njemačkom jeziku – Theaterspiele već su tradicionalni dio obilježavanja suradnje Dječjeg vrtića Škrinjica i Osnovne škole Vidovec….
Putovanje kroz svemir u našem vrtiću – posjet mobilnom planetariju Odiseja Danas je naš vrtić postao pravo malo svemirsko odredište!…
Djeca iz skupine LOPTICE višegodišnji su sudionici projekta pod nazivom Naša mala knjižnica koji je usmjeren na promicanje čitanja među…