Početak provođenja programa “Rastimo zajedno”
Početak provođenja programa „Rastimo zajedno“
Dječji vrtić Škrinjica započeo je sa provođenjem programa „Rastimo zajedno“ u srijedu, 17. siječnja 2024. godine. Program će se provoditi kontinuirano svake srijede, u vremenu od 17:00-19:00 h u prostorijama Dječjeg vrtića Škrinjica. Program provode voditeljice: odgojiteljica Martina Ljubek i stručna suradnica pedagoginja Natalija Štefek.
Program „Rastimo zajedno“ je cjeloviti program koji se ostvaruje provođenjem radionica, obrađujući raznovrsne teme kroz jedanaest susreta koji se nastavljaju jedan na drugi kao karike u lancu. Na radionicama se rabe različiti oblici rada, ovisno o cilju i sadržaju pojedine aktivnosti, stoga u radionicama imamo kraćih predavanja, vježbi i rada na različitim zadacima; razgovor na određenu temu i razmjenu iskustva u manjim ili većim grupama. Svaka je radionica dodatno „začinjena“ i ponekom igrom i/ili kratkim filmom. Naglasak u provođenju programa stavljamo na iskustveno učenje o vlastitom roditeljstvu, boljem upoznavanju sebe kao roditelja te načinima odnošenja prema djetetu.
Veseli nas motiviranost roditelja koji su se prijavili za sudjelovanje na radionicama, te njihova aktivna uključenost u sve oblike rada na radionici. Nakon održane prve radionice, roditelji su iskazali svoje zadovoljstvo pozitivnim komentarima, zahvalili što smo ih putem aktivnosti u radionicama podsjetile na mnoštvo pozitivnih strana roditeljstva koje u svojoj svakodnevici zaboravljaju.
U prvim smo susretima pripremali plodno tlo za sijanje i rast, a na kraju ćemo radionica ubirati plodove zajedničkog rada i učenja…
Natalija Štefek, mag.paed. stručna suradnica pedagoginja
You Might Also Like
U listopadu obilježavamo Dane zahvalnosti za plodove zemlje, tijekom kojih s djecom razgovaramo o važnosti poštivanja namirnica, zdravoj prehrani te…
Tema ovogodišnjeg Dječjeg tjedna bila je „Životno-praktične i tradicionalne vještine“, a Dječji vrtić Škrinjica ponosno se pridružio obilježavanju ove važne…
Boravak s prijateljima izvan poznatog vrtićkog okruženja pruža djeci priliku da istraže svoje mogućnosti i ograničenja u novim situacijama s vršnjacima te se naviknu na poštivanje dogovorenih pravila ponašanja i komunikacije.